دستبند چرم مردانه با برلیان سیاه و سفید اصل

این دستبند مردانه با بند چرمی قابل تنظیم و برلیان سیاه اصل که در میان نگین الماس تراش های برلیان قراره گرفته یک اکسسوری بسیار شیک مردانه است. وزن خالص این دستبند 5 گرم بوده و انتخابی مناسب برای خرید و هدیه می‌باشد.

برای آن دسته از آقایانی که میخواهند حداکثر جذابیت را در فرم رسمی داشته باشند توجه به جزئیات بسیار مهم است. انتخاب یک دستبند مناسب که درعین ارزشمند و شکیل بودن، فرم رسمی به خود داشته باشد می‌تواند تاثیر زیادی روی استایل شما بگذارد.

 

60,000,000 تومان

دستبند چرم مردانه با برلیان سیاه و سفید اصل به وزن خالص ۵ گرم، تشکیل شده از دستبند چرمی با قابلیت تغییر سایز، برلیان سیاه اصل و نگین الماس تراش برلیان سفید و پاک. این دستبند بسیار شیک و زیبا می‌تواند جلوه‌ای خاص به استایل آقایان خوش سلیقه بدهد.

عکس الماس سیاه تراش نخورده

درباره دستبند چرم مردانه و برلیان سیاه:

این دستبند مردانه با بند چرمی قابل تنظیم و برلیان سیاه اصل که در میان نگین الماس تراش های برلیان قراره گرفته یک اکسسوری بسیار شیک مردانه می‌باشد. وزن خالص این دستبند ۵ گرم بوده و انتخابی مناسب برای خرید و هدیه است.

برای آن دسته از آقایانی که میخواهند حداکثر جذابیت را در فرم رسمی داشته باشند توجه به جزئیات بسیار مهم است. انتخاب یک دستبند مناسب که درعین ارزشمند و شکیل بودن، فرم رسمی به خود داشته باشد می‌تواند تاثیر زیادی روی استایل شما بگذارد.

 

معرفی خواص و خصوصیات الماس سیاه:

“کربونادو” که به عنوان الماس سیاه شناخته می شود، سخت ترین شکل الماس طبیعی است. الماس سیاه یک فرم ناخالص از الماس پلی کریستالی متشکل از الماس ، گرافیت و کربن آمورف است. این ماده در درجه اول در ذخایر آبرفتی در آفریقای مرکزی و برزیل یافت می شود. رنگ طبیعی آن مشکی یا خاکستری تیره بوده و از سایر الماس ها متخلخل تر است. برخلاف الماس های سفید، یک الماس سیاه متشکل از کریستال های الماس کوچک بسیار زیادی می‌باشد که بین آنها رسوبات گرافیت و کربن وجود دارد.

توضیحات کامل درباره برلیان سیاه را اینجا بخوانید.

خواص درمانی سنگ الماس سیاه:

“الماس سیاه” سنگی سیاه رنگ است که بسیار زیبا می‌باشد. این جاذبه در رنگ جذاب و مرموز آن نهفته است. معنی الماس سیاه برتری و تفاخر است. الماس سیاه نمادی از شکست ناپذیری، زیبایی و قدرت می‌باشد. الماس این مقادیر را به پوشنده خود منتقل می کند؛ زیرا به او قدرت، شخصیت، اراده و اعتماد به نفس می بخشد. یكی از بهترین خواصیت های درمانی الماس سیاه این است كه سنگ شگفت انگیزی برای محافظت در برابر ارتعاشات منفی هستند و شما را قادر می سازد زندگی صلح آمیزی داشته باشید.

الماس (سیاه یا سفید) دارای یک اثر هماهنگ کننده و تسکین دهنده حسادت در روابط است که احتمالاً ارزش یک الماس به همان میزان در آن نقش دارد.

برای خرید دستبند چرم مردانه با نگین برلیان سیاه تماس بگیرید و یا اگر سوالی در این خصوص دارید به قسمت پشتیبانی آنلاین پیام دهید.

برای مشاهده تمامی جواهرات مردانه با برلیان سیاه کلیک کنید!

محصولات پیشنهادی