سنگ متولدین دی ماه، گارنت است. سنگ گارنت با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار موجود است و درخشندگی و جذابیت خاصی دارد.این سنگ زیبا و قدرتمند، حاکی از شجاعت، محبت و امید است.در این صفحه با ویژگی‌ها و معانی سنگ گارنت برای متولدین دی ماه آشنا شوید.  

 

گردنبند جواهر گارنت سرخ و برلیان

گردنبند جواهر گارنت(سنگ متولدین دی)

سنگ متولدین دی ماه

 

سنگ متولدین دی ماه، گارنت در رنگ های متنوعی وجود دارد که رایج ترین رنگ آن مایل به قهوه ای یا قرمز مایل به قهوه ای است که نشان دهنده دوستی، عفت و وفاداری است.گارنت یک سنگ قیمتی از خانواده گرنت است. اکثر مردم به اشتباه درک می کنند که گارنت تنها یک رنگ قرمز دارد. اما در واقع گارنت تا ۱۵ رنگ به جز تون آبی دارد. قرمز فراوان ترین رنگ است.

داستان سنگ گارنت

در موزه گارنت بوهمی در اروپا، گارنت قرمزی وجود دارد که صدها سال است، بی سر و صدا یک داستان عاشقانه زیبا و تکان دهنده را برای هر بازدیدکننده ای تعریف می کند. اولولی صاحب این گارنت است او عاشق گوته بزرگترین شاعر اروپاست. هنگامی که او تنها ۱۹ سال داشت، برای اولین بار گوته را دید و عمیقاً عاشق او شد. به دلیل فاصله سنی زیاد بین این دو، عشق او با مخالفت خانواده اش مواجه شد. اما عشق پرشور این دختر سرسخت به گوته درست مثل گارنت بود . هر بار که با گوته قرار ملاقات داشت، گارنت می پوشید، زیرا به افسانه گارنت اعتقاد راسخ داشت: این افسانه می تواند پیام عشق را بین عاشقان منتقل کند. او می خواست؛گارنت شاهد عشق بی پایان او باشد.

 

گارنت سنگ متولدین دی

انگشتر گارنت

 

گارنت نشان عشق

شاید این گارنت بود که واقعاً ظاهر شد و عشق تقریباً دیوانه وار اولولی را به گوته منتقل کرد. گوته عمیقاً تحت تأثیر عشق اولولی قرار گرفت که قرن ها را در بر گرفت و بنابراین شعر بزرگ “عشق ماری یینباتو” نوشت که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است. پوشیدن این نوع سنگ قیمتی باعث می شود افراد احساس آرامش کنند، نیت و افکار خوب دیگران را درک کنند و همچنین توانایی دیدن همه چیز در جهان را داشته باشند.

خواص سنگ متولدین دی ماه

خواص و خصوصیات: ذکر گارنت از دیرباز با آتش مرتبط بوده است و اعتقاد بر این است که این گارنت توانایی روشن کردن شب را دارد. در دین اسلام اعتقاد بر این است که گارنت بهشت ​​را روشن می کند. مردم باستان و اسکاندیناوی همیشه هنگام مرگ با گارنت دفن می شدند، آنها معتقد بودند که این سنگ راه آنها را روشن می کند. کاخ پادشاه حبشه نیز با گارنت پوشیده شده بود. صلیبی ها گارنت هایی را در زره خود جاسازی کردند و معتقد بودند که قدرت محافظتی جواهرات آنها را ایمن نگه می دارد. در قرون وسطی، عموماً مردم بر این باور بودند که گارنت دارای قدرت های عرفانی مانند دفع بلایا و افزایش نشاط و وفاداری افراد است، به همین دلیل شوالیه ها از آن استفاده زیادی می کردند. از شاهزاده خانم حبشه گرفته تا ملکه ماری آنتوانت فرانسه (ملکه لوئیس شانزدهم)، همه یقه های خود را با گارنت پوشانده اند، زیرا مردم از زمان های قدیم گارنت را نماد زیبایی زنانه می دانستند.

معنای لغوی گارنت

کلمه گارنت از کلمه انگلیسی میانه قرن چهاردهم gernet به معنای “قرمز تیره” گرفته شده است. از grenate فرانسوی قدیم از لاتین granatus، از granum ( دانه) وام گرفته شده است.گیاهی که میوه‌های آن حاوی پوشش‌های بذر قرمز فراوان و زنده است که از نظر شکل، اندازه و رنگ مشابه هستند.

انواع گارنت

انواع گارنت: گارنت در تمام رنگ ها، موجود است.گارنت دمانتوئید، گارنت مالایا یا گارنت تساوریت. از همه اشکال مانند بیضی، هشت ضلعی، گرد، قلب، گلابی و موارد دیگر میتوانید انتخاب کنید. ما در مجموعه تک ظلا گارنت ها را برای فروش در قطعات بزرگ و ایده آل برای آویزها و قطعات کوچکتر برای جفت و سنگ های کناری برای انواع جواهرات استفاده می کنیم. موجودی سنگ گارنت در مجموعه تک طلا، طبیعی و بهسازی نشده است که می تواند توسط آزمایشگاه های شناخته شده سنگ های قیمتی تایید شود.

 

ویژگی سنگ گارنت

اعتقاد بر این است که این سنگ ها برای کسانی که آنها را می پوشند، خوش شانسی و انرژی مثبت به ارمغان می آورند. ویژگی سنگ های قیمتی گارنت قدرت محافظت از پوشندگان را در برابر کابوس ها دارند و همچنین تصور می شود که در تاریکی راهنمایی می کنند. سنت سنگ را با خون پیوند می دهد. آنها یک انتخاب محبوب به عنوان هدیه برای متولدین دی ماه هستند هستند.  

 

گارنت سنگ متولدین دی ماه

گردنبند جواهر گارنت

 

هدیه برای متولدین دی ماه

گارنت ها سنگ تولد دی ماه (ژانویه) هستند. انتخاب هدیه در انتخاب گسترده ای از سنگ های قیمتی گارنت تقریبا در هر رنگی از رنگین کمان وجود دارد، از آلماندین و پیروپ مقرون به صرفه گرفته تا گارنت تساوریت سبز کمیاب و گارنت اسپسارتیت نارنجی.  

 

سنگ گارنت سبز

انگشتر گارنت سبز

قدرت ویژه گارنت

گارنت را در دست خود بپوشید یا نگه دارید. سپس خود را تصور کنید که از کارما طلب بخشش می کنید. و عشق و محبت را به کسانی که زندگی را گذرانده اند منتقل کن بدون تبعیض جنسیتی و سنی به آنها آرزوی خیر کن. این کار را اغلب انجام دهید سطح ذهنی بهتری خواهید داشت. و منجر به زندگی روان تر می شود، چیزهای خوب بیشتر اتفاق می افتد.قدرت ویژه گارنت ویژگی های روانی نگرش مثبت را افزایش می دهد، به مثبت دیدن جهان کمک می کند، اشتیاق در زندگی را افزایش می دهد، اعتبار را تقویت می کند.به دفع سموم و مواد زائد از بدن کمک می کند، دمای بدن را به حالت عادی تنظیم می کند و کار سیستم گردش خون را تقویت می کند.

برای مشاهده جواهرات گارنت در اینجا (سایت تک طلا) کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط