فروشگاه آنلاینی که سنگ قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد.محصولات جواهرات و سنگ‌های قیمتی با قیمت مناسب را مشاهده نمایید.

جواهرات طبیعی با قیمت های مقرون به صرفه

سنگ قیمتی مقرون به صرفه

بسیاری از مردم دوست دارند یک قطعه جواهرات سفارشی با یک سنگ قیمتی خوب داشته باشند. اما به دلیل گران قیمت بودن سنگ های قیمتی خوب که هزاران دلار ارزش دارند، ناامید شده اند.
نمی توان گفت که چنین باوری اشتباه است، زیرا بیشتر جواهرات خوب هزاران دلار قیمت دارند. اما سنگ هایی وجود دارند که ارزش انها در حدود ۵۰۰ دلار است و امکان خرید با قیمت معقول وجود دارد.خریدار فقط باید بداند که سنگ های جواهر خود را از کجا بخرد.

آیا می توانید از سنگ های قیمتی مقرون به صرفه در جواهرات استفاده کنید؟

بله، مطمئناً می توان از سنگ های قیمتی مقرون به صرفه در جواهرات استفاده کرد. سنگ های قیمتی مانند الماس، یاقوت سرخ و یاقوت کبود ممکن است گران تر باشند، اما جایگزین های مقرون به صرفه زیادی وجود دارد. سنگ های قیمتی نیمه قیمتی مانند آمتیست، سیترین، گارنت و پریدوت گزینه های زیبایی با قیمت های مقرون به صرفه تری هستند. این سنگ های قیمتی را می توان در انواع جواهرات از جمله انگشتر، گردنبند، دستبند و گوشواره استفاده کرد و به همه افراد این امکان را می دهد تا از زیبایی و ظرافت جواهرات لذت ببرند.

برای مشاهده جواهرات قیمتی مقرون به صرفه به سایت تک طلا مراجعه نمایید.

 

 

جواهرات مقرون به صرفه

 

سنگ قیمتی مقرون به صرفه

 

قیمت سنگ های قیمتی مانند قیمت بسیاری از محصولات دیگر با عرضه و تقاضا در نوسان است. اگر تقاضا زیاد و عرضه محدود باشد، قیمت ها بالا خواهد بود، همانطور که جواهراتی مانند یاقوت کبود آبی، تانزانیت، گارنت تساوریت و یاقوت برمه ای عرضه محدودی دارند.
با این حال جواهرات زیادی وجود دارند که همیشه عرضه خوبی دارند و بسیاری از آنها واقعاً قیمت بسیار مناسبی دارند. آنها شامل آمتیست، سیترین، آمترین، توپاز آبی و بسیاری از گارنت های قرمز هستند. قطعات این سنگ ها با کیفیت خوب می توانند با قیمتی کمتر از ۱۰ دلار در هر قیراط به فروش برسند.

سنگهای قیمتی مقرون به صرفه

با این حال، آمتیست یا سیترین شاید آن چیزی نباشد که شما در مورد “سنگ های قیمتی خوب” فکر می کنید. استراتژی دیگر  یافتن جواهرات ظریف و با قیمت مناسب است. آنها نگین هایی هستند که به دلیل کمیاب بودن، چندان در بازار تبلیغ نشده اند. که عبارتند از اسپینل، پریدوت، زیرکون، بریل، تورمالین و گارنت اسپسارتیت می باشد. همه اینها سختی، شفافیت و درخشندگی خوبی دارند. بسته به اندازه و رنگ، نمونه های با کیفیت را می توان با قیمت های ۲۰ تا ۱۵۰ دلار در هر قیراط یافت.

جواهرات تورمالین و گارنت در مجموعه تک طلا:

 

 

سنگهای قیمتی با قیمت مناسب

 

سنگ قیمتی با قیمت مقرون به صرفه

 

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که جایی که جواهرات را از آنجا خریداری می کنیم، بر قیمت آن تأثیر میگذارد. همان یاقوت کبود آبی ۱٫۵ قیراطی از ماداگاسکار ممکن است قیمتی بین ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، بسته به اینکه از کجا خریداری شود. زنجیره توزیع سنگ های قیمتی می تواند از چندین مرحله تشکیل شده باشد و هر مرحله اضافی در زنجیره می تواند قیمت فروش را ۵۰ درصد افزایش دهد. اگر جواهرات از واسطه های کمتری خریداری شوند، می توان بهترین قیمت ها را پیدا کرد و صدها دلار پس انداز کرد.

مجموعه تک طلا با کمترین واسطه سنگ های قیمتی را عرضه می نماید و شما می توانید به قیمت های مقرون به صرفه دست یابید.

خرید سنگهای قیمتی مقرون به صرفه

در واقع در صورت یافتن فروشگاه جواهر مناسب، هنوز هم میشود یاقوت کبود، تانزانیت، گارنت تساوریت و حتی یاقوت برمه ای را با کیفیت خوب با قیمت های زیر ۵۰۰ دلار خریداری کرد. سنگ های با کیفیت بالا و بدون بهسازی واقعا هزاران دلار ارزش دارند با این حال؛ نمونه های باکیفیت با رنگ و شفافیت خوب در اندازه ۱ تا ۱٫۵ قیراط را می توان در رنج قیمت پایین پیدا کرد. فقط به یاد داشته باشید که اگر فروشنده با کمترین واسطه سنگ را تامین کرده باشد شما با  ۲۰۰۰ دلار می توانید صاحب همان جواهرات شوید .