سنگ‌ها دارای خواص درمانی مختلفی هستند که می‌توانند به کاهش استرس کمک کنند. در این صفحه، با خواص درمانی سنگ ها برای کاهش استرس آشنا شوید و نکاتی برای استفاده از جواهرات سنگی به منظور ایجاد آرامش روح و جسم در نظر بگیرید.

 

خواص درمانی سنگ ها برای کاهش افسردگی

استرس یک مشکل بزرگ در بسیاری از نقاط جهان است. علائم آن شامل افسردگی، بی خوابی، سردرد، خستگی، اضطراب، عدم اشتیاق، تحریک پذیری و افزایش اعتیاد به سیگار، الکل و مواد مخدر است.

 

خواص درمانی سنگها برای کاهش استرس

 

خواص درمانی سنگ ها برای کنترل مسائل عاطفی

مسائل عاطفی و جسمی ناشی از استرس به مردان سیاست و قدرت محدود نمی شود. نوجوانان به فراخور سن خود دچار استرس هایی مانند فشارهای درسی در مدارس، فشارهای جامعه و اینستاگرام روی مد و هیکل و فشن، استرس های روابط با دوستان و تغییرات هورمونی هستند.

مادران وپدران، نگران این هستند که همه مهارت‌های فرزندپروری را ندارند، افرادی که بیکار هستند، والدین مجرد، سالمندان تنها، هر کسی که اخبار را تماشا می‌کند؛ هیچ‌کس از احتمال تجربه استرس در مقطعی از زندگی خود مصون نیست. در صنعت داروسازی درمان استرس با داروهایی مانند پروزاک و زولافت قابل درمان است، اما بسیاری از ما به جای استفاده از داروها ترجیح میدهیم از رویکرد طبیعی‌تر استفاده کنیم.

از خواص سنگ ها برای کاهش استرس چطور استفاده کنیم؟

استفاده از موسیقی، نوشیدن گیاهان دارویی، تمرین‌های تنفسی، مدیتیشن، یوگا، نوشتن نگرانی‌های خود روی کاغذ، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و قدم زدن در فضای باز برخی از فعالیت‌هایی هستند که افراد برای کاهش استرس به این کارها روی می آورند.

اما یک راه حل دیگر برای کاهش اضطراب و استرس استفاده از سنگ هایی با خواص درمانی می باشد.اما اگر این استرس و اضطراب برای شما آزار دهنده شده است حتما با یک پزشک متخصص در این باره صحبت کنید.ما سنگ های قیمتی را برای تسکین استرس به شما پیشنهاد می دهیم.

 

خواص درمانی سنگها

 

خواص درمانی سنگ ها ی کاهنده استرس

بهترین راه استفاده از خواص درمانی سنگ های قیمتی برای کاهش استرس چیست؟

بیشتر سنگ ها اشیایی زیبا و از نظر معنوی قدرتمند هستند. شما می توانید آنها را در جیب یا کیف خود حمل کنید.هر زمان که اولین علائم استرس را احساس کردید می توانید از آنها به عنوان سنگ محک استفاده کنید.ساده ترین راه برای تأثیرگذاری سنگ های قیمتی بر شما این است که برخی از آنها را به عنوان جواهرات بپوشید.

 

 

خواص سنگها برای کاهش استرس

 

استفاده از انرژی درمانی سنگ ها

برای بهره مندی از خواص درمانی سنگ ها برای کاهش استرس تکنیک‌های تنفسی را با یک سنگ قیمتی در حالیکه آن را در کف دست خود قرار داده اید؛ تمرین کنید و مدیتیشن کنید. با یکی دو تا سنگ روی تشک کنارتان یوگا انجام دهید. یک سنگ قیمتی را روی میز کنار تخت قرار دهید تا هنگام خواب شما را آرام کند. سنگ های قیمتی را در خانه یا محل کار خود روی میز قرار دهید. مقداری اکسیر سنگ های قیمتی به عنوان غبار تسکین دهنده درست کنید و در محل مورد نظر اسپری کنید.

 

سنگ کوارتز برای شفابخشی

به کوارتز در زبان انگلیسی The Master Healer می گویند. این سنگ قیمتی احتمالاً قوی ترین سنگ در بین تمام سنگ های شفابخش است و می توان از آن برای مقابله با هر مشکلی استفاده کرد و وقتی در کنار سنگ های قیمتی دیگر قرار می گیرد به طرز شگفت انگیزی قوی تر عمل می کند. کوارتز، آشفته ترین ذهن ها را آرام میکند و پریشانی و تنش را از بین می برد.

کوارتز شفاف را از اینجا بخرید.

سنگ عقیق آبی برای بهبودی از پنیک

گاهی اوقات صحبت کردن در مورد مشکلات و نگرانی ها ما را آرام میکند و در آن لحظه فقط به یک گوش شنوا احتیاج داریم. عقیق آبی بهترین سنگ قیمتی برای برقراری ارتباط است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید احساسات خود را به اطرافیان خود بیان کنید. رنگ آبی آرامش بخش این سنگ باعث آرامش می شود و تنش را از بین می برد.

سنگ ماه تولد برای کاهش اضطراب

سنگ ماه تولد می تواند برای همه متولدین ماه ها موثر باشد، این سنگ های قیمتی با انرژی زنانه الهی مرتبط هستند و برای کمک به مادران پرمشغله و پر استرس گزینه بسیار خوبی هستند.
پرداختن به مشکلات روزمره تربیت کودکان در این دنیای مدرن؛ تهیه غذاهای سالم، اطمینان از انجام تکالیف، نظارت بر استفاده از رسانه های اجتماعی، رانندگی به مدرسه و غیره؛ مسائل باروری، نگرانی های بارداری و ترس از زایمان دغدغه اکثر زنان جامعه است و ما به آنها استفاذه از سنگ های ماه تولد را پیشنهاد میدهیم.

خواص سنگ آمیتیست برای مقابله با استرس و اضطراب

آمتیست بهترین سنگ قیمتی برای مقابله با استرس است. به عنوان یک سنگ آرام بخش شناخته شده که به خواب خوب شبانه و از بین بردن انرژی منفی کمک می کند.در پر استرس ترین زمان ها رنگ بنفش این سنگ می تواند شما را در مقابل تنش ها محفوظ دارد.

 

خواص سنگ سیترین برای از بین بردن استرس

یک فرهنگ لغت، متضاد استرس را شادی، اعتماد به نفس، آرامش و راحتی تعریف می کند که همه این ویژگی های مثبت مربوط به سنگ قیمتی زرد سیترین است. “سنگ موفقیت، “سنگ تاجر خوش شانس” و “سنگ شاد”، مترادف های سنگ سیترین هستند و با استفاده از این سنگ در جواهرات خود می توانیم ببینیم که چگونه این کریستال می تواند برای از بین بردن انواع استرس و اضطراب عمل کند.

سیترین را از مجموعه تک طلا تهیه نمایید.

خواص سنگ لاجورد برای کاهش استرس و حملات پنیک

لاجورد “سنگ صلح” است. تعادل عاطفی و اعتماد به نفس را افزایش می دهد و در عین حال هرگونه اضطراب را آرام می کند. می تواند به آرامش ذهن کمک کند و  منطق ما را افزایش دهد که منجر به تصمیمات معقول و منطقی می شود.
لاجورد را از اینجا بخرید.

لاجورد برای کسانی که مستعد حملات پانیک هستند مفید است. یک سنگ لاجورد را در نزدیکی خود نگه دارید تا اگر احساس کردید یکی از  حملات پانیک در حال بروز است، به عنوان سنگ آرامبخش استفاده کنید.

خواص سنگ فلوریت برای کاهش استرس های طولانی مدت

این سنگ قیمتی سبز یا آبی سرد می تواند به پاکسازی ذهن از استرس منفی، حواس پرتی و بی نظمی کمک کند. تمرکز و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. فلوریت که گاهی «سنگ نابغه» نامیده می‌شود، می‌تواند به یادگیری و تصمیم‌گیری و همچنین افزایش خلاقیت کمک کند.

استرس های طولانی مدت گاهی منجر به اعتیاد می شوند اعتیاد به سیگار، اعیاد به اینترنت، اعتیاد به پرخوری و …. .فلوریت یک سنگ عالی برای مقابله با هرنوع اعتیاد است.

خواص سنگ تورمالین صورتی برای کاهش استرس و احساس منفی

یک سنگ قیمتی برای کسانیست که خودشان را دوست دارند. گاهی از فشارهای استرس احساس منفی به ما دست می دهد که منجر به افسردگی می گردد. تورمالین صورتی به شما کمک می کند خودتان را دوست داشته باشید و این احساس منفی را از بین می برد. این سنگ تعادل و آرامش را به ارمغان می آورد و به درمان قلب های شکسته و  آسیب دیده کمک می کند.

برای خرید تورمالین به سایت تک طلا مراجعه فرمایید.

خواص سنگ زبرجد برای استرس و اضطراب

این سنگ‌های قیمتی قبل از اینکه در اثر فعالیت‌های آتشفشانی به سطح زمین آورده شوند، در اعماق آتشین زیر پوسته زمین تشکیل شدند.
زبرجد را از تک طلا بخرید.

زبرجد یا پریدوت به عنوان سنگ قیمتی روشنایی شناخته می شود که به دلیل نحوه تشکیل آن در اعماق زمین گویی در تاریک ترین زمانها؛ نور را برای ما به ارمغان می آورد. زبرجد می تواند استرس و اضطراب را تسکین دهد و در غلبه به آنها به ما کمک کند.

 

 

اعمال، کلمات و تاثیر منفی  اطرافیان می توانذ انرژی ما را پایین بیاورد لذا با استفاده از زبرجد، شما در برابر این انرژی منفی مقاوم خواهید شد.

تمام سنگ های قیمتی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد برای کاهش اضظراب و استرس موثر هستند. به شما پیشنهاد می کنیم از جواهرات رنگی استفاده کنید و آنها را بپوشید.